Účetní/Asistentka

podívejte se, do čeho jdete?

Než se člověk rozhodne udělat v životě změnu, měl by si prohlédnout pracovní prostředíprovoz společnosti, na které úspěchu se bude podílet. Podívejte se, jak to u nás vypadá a co děláme. Nebojte se k nám přijít a popovídat si o Vašich nových možnostech ve společnosti DENWEL.

jAKÉHO ČLOVĚKA HLEDÁME?

Pro zajištění základních účetních operací a plynulého provozu kanceláře hledáme pečlivou a spolehlivou kolegyni se znalostí účetnictví, pokročilou znalostí anglického jazyka (komunikativní úrovni), Znalost IS Helios, vzdělání ekonomického směru a řidičský průkaz sk. B je výhodou.

ZA CO BUDETE U NÁS ZODPOVĚDNÍ?

  • Odpovědnost za účetní případy, za zpracování dokladů zákazníků a dodavatelů, účtování faktur, příjemek a výdejek.
  • Správa majetku, spolupráce při vyhotovení měsíčních a ročních uzávěrek, komunikace s úřady, příprava podkladů k fakturaci zakázeky.
  • Administrativní podpora kanceláře, evidence a vyřizování pošty, tisk a archivace souvisejících dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, odpovědnost za kuchyňku a zasedací místnost.
  • Správa vozového parku.
  • Podpora technického oddělení a tisk technické dokumentace, spolupráce s logistikou.

A CO VÁM NABÍDNEME MY?

  • Příležitost spolupracovat s profesionály v pivovarnickém, chemickém a potravinářském průmyslu.
  • Příjemné pracovní prostředí s možností pohodlného parkování.
  • Pružnou pracovní dobu bez zbytečné administrativy
  • Home office, mobilní telefon, notebook, příspěvek na obědy, roční bonus, sick day.
  • Další vzdělávání, odborná školení a možnost osobního i profesního růstu.
  • Možnostá práce i na zkrácený úvazek.
  • Nástup ihned nebo dohodou.


© 2021, DENWEL, spol. s r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑