Účetní/Asistentka
podívejte se, do čeho jdete?
Než se člověk rozhodne udělat v životě změnu, měl by si prohlédnout pracovní prostředí a provoz společnosti, na které úspěchu se bude podílet. Podívejte se, jak to u nás vypadá a co děláme. Nebojte se k nám přijít a popovídat si o Vašich nových možnostech ve společnosti DENWEL.
jAKÉHO ČLOVĚKA HLEDÁME?
Pro zajištění základních účetních operací a plynulého provozu kanceláře hledáme pečlivou a spolehlivou kolegyni se znalostí účetnictví, pokročilou znalostí anglického jazyka (komunikativní úrovni), Znalost IS Helios, vzdělání ekonomického směru a řidičský průkaz sk. B je výhodou.
ZA CO BUDETE U NÁS ZODPOVĚDNÍ?
- Odpovědnost za účetní případy, za zpracování dokladů zákazníků a dodavatelů, účtování faktur, příjemek a výdejek.
- Správa majetku, spolupráce při vyhotovení měsíčních a ročních uzávěrek, komunikace s úřady, příprava podkladů k fakturaci zakázeky.
- Administrativní podpora kanceláře, evidence a vyřizování pošty, tisk a archivace souvisejících dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, odpovědnost za kuchyňku a zasedací místnost.
- Správa vozového parku.
- Podpora technického oddělení a tisk technické dokumentace, spolupráce s logistikou.
A CO VÁM NABÍDNEME MY?
- Příležitost spolupracovat s profesionály v pivovarnickém, chemickém a potravinářském průmyslu.
- Příjemné pracovní prostředí s možností pohodlného parkování.
- Pružnou pracovní dobu bez zbytečné administrativy
- Home office, mobilní telefon, notebook, příspěvek na obědy, roční bonus, sick day.
- Další vzdělávání, odborná školení a možnost osobního i profesního růstu.
- Možnostá práce i na zkrácený úvazek.
- Nástup ihned nebo dohodou.
© 2021, DENWEL, spol. s r.o. – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing